Direct marketing campagne Selexion
Selexion Helsen vroeg ons een direct marketing concept uit te werken om hun B2B relaties te versterken in de regio. Daar bovenop wilden ze indien mogelijk ook nieuwe particuliere klanten te bereiken.
Een zeer select publiek en dus geen doelgroep die je benadert via massacommunicatie. Daarom kozen we voor direct mail.
Bovenstaande doelstellingen indachtig en vertrekkende vanuit de belangrijkste waarden van het bedrijf (advies, dienst na verkoop, lokale verankering, familiebedrijf) werkten we een direct marketing campagne uit.
Bovenop de opmaak en een ijzersterke tekst voor de brief verzorgden we ook het ontwerp en de productie van de bijhorende card, de selectie van de adressen tot en met de mailmerge van de enveloppen.
Dankzij de bijgevoegde card is het succes van de actie meteen zichtbaar in de winkel en bovendien meetbaar. Binnen de twee weken na het verzenden had de actie al een respons van 10 procent!
Direct mail is één van de meest rendabele vormen van offline reclame omdat de gewenste doelgroep zeer precies getarget kan worden. De kost per respondent is nog steeds ongeëvenaard vergeleken met andere communicatiekanalen.
Ook benieuwd hoe we uw omzet kunnen verhogen? Neem zeker even contact met ons op en dan bekijken we samen wat we voor u kunnen doen.